wtorek, 27 października 2009

Mendoza - zwiedzanie miasta

dzisiaj byl dzien relax - zwiedzanie Mendozy czyli schopping;)))
nasz magazyn butow powiekszyl sie w sumie o kolejne 9 par butow!!!!:))))
dodatkowo ja zakupilam nowy aparaci wiec lece sie uczyc co i jak ... nawet menu ma po polsku:)))) tylko ladowarka ma inna koncowke wiec na europe bede musiala ja lekutko przerobic;)))
poza tym wynajelysmy auto - jesli fiata sinne mozna nazwac autem, ale ma nas troche powozic wiec na razie nie bedziemy narzekac;))) oraz mamy zarezerwowane bilety do Buenos na czwartek i hotel w buenos wiec juz prawie wszystko
jutro jedziemy na poludnie poogladac jedno ladne miejsce.. ale damy znac co i jak jak dojedziemy i zrobimy zjdecia
buziaki

5 komentarzy:

  1. czy to Buciarska impreza padniętego Canona ...

    OdpowiedzUsuń
  2. no to super, ze masz aparat bo Twoje widzenie swiata bardzo mi odpowiad , buziaki i słonka , bo unas dalej pada mamaAC

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziku, gratuluje pantofli,nowe 9 par to wszystkie Twoje? Na Wicherkowym Wzgorzu tez okrutnie pada, ale Tobie i kolezankom zyczymy slicznego slonka. Buziaki, c.Ula

    OdpowiedzUsuń
  4. No to blog uratowany, beda fotki :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy... no troche tak;))) trafiony!;)
    Muti - mamy cieplo a ja odkrywam tajniki cyfrowki... wciaz brakuje mi mojego canonika ale jakos....
    Ciociu Ulu- nie ja do 9wiecu jeszcze nie dobilam... ale sstan butow rosnie:)))
    sister - fotki zaladowane:)

    OdpowiedzUsuń